آپدیت مقالات و محصولات در وردپرس

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز: 0

آنچه در این مقاله می‎‌خوانید...

مقدمه

به دنباله آموزش های قبلی، (نحوه درست نوشتن مقالات و نحوه سئو کردن مقالات و محصولات) در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد که مقالات و محصولات خود را چگونه در موتور های جست و جو مانند گوگل، بینگ، یاهو و… به رتبه بالاتری ارتقاء دهید. همانطور که میدانید با جست و جو کاربران در موتورهای جست و جو مانند گوگل لیست وبسایت هایی که نمایش داده میشود بسیار زیاد است پس لازم است با آپدیت مقالات و محصولات در وردپرس جایگاه آنها را در گوگل به بالاترین حد ممکن برسانیم.

با این کار شما به موتور های جست و جو نشان میدهید که علاقه دارید مطلب خود را بروز نگه دارید. و با بروز نگه داشتن مطلب با روشی که در ادامه خدمت شما عرض میکنم قادر خواهید بود جایگاه مطالب و یا محصولات خود را در موتور های جست وجو ارتقاء دهید.

آپدیت مقالات و محصولات در وردپرس و ارتقاء جایگاه

در اکثر اوقات آپدیت مقالات برای پست هایی اتفاق می افتد که بازدید زیادی را داشته است و سپس مطالب دیگر را مورد برسی برای آپدیت قرار میدهند. آپدیت مقالات به معنی اضافه کردن عکس و متن، یا فیلم و صوت میباشد که با اضافه کردن محتوای آپدیتی به مقاله و یا محصول مورد نظر، جایگاه مطلب را در جست و جو بالاتر خواهیم برد.

این درصورتی است که مطالبی را که قرار است بعنوان آپدیت به موتور های جست و جو بدهید باید سئو شده باشد. حالا بیایید به آموزش آپدیت مقالات و محصولات در وردپرس بصورت سئو شده بپردازیم.

ارتقاء جایگاه مقالات در موتور های جست و جو با آپدیت سئو شده

در ابتدا برای ایجاد آپدیت، نیاز به خود مقاله اصلی دارید. آن را در فایل Word کپی کرده و استایل های لازم را ایجاد میکنیم و سپس شروع به نوشتن مطلب جدید برای آپدیت میکنیم. برای مشاهده آموزش محتوا نویسی در وردپرس و قالب درست فایل ورد برای نویسندگان وردپرس به دسته بندی آموزش های سئو وبتریکس تیم از طریق لینک زیر مراجعه کنید.

برای اینکه شما یک مطلب را آپدیت کنید لازم است ابتدا جزئیاتی را درباره آن مطلب بدانید پس باید در ابتدا شما را با Google Search Console آشنا کنیم. با این پلتفرم شما قادر خواهید بود جزئیات مطلب خود را که قبلا انتشار داده اید در گوگل مشاهده نمایید.

برخی از مواردی که گوگل سرچ کنسول ارائه خواهد داد:

  • ایجاد و نمایش نقشه سایت و یا همان Site Map که بهینه ترین مسیر را برای موتورهای جستوجو فراهم میسازد.
  • بررسی جزئیات صفحات مختلف وب سایت از طریق Page indexing
  • مشاهده آن دسته از کوئری هایی که کاربران با آن ها به مقاله و یا محصول  شما وارد شده اند.

این پلتفرم کلمات کلیدی ای به شما خواهد داد که با آنها مطالب شما به کاربران نمایش داده شده است و تعداد کلیک و وارد شدن کاربران را درهر کلمه کلیدی نمایش میدهد پس با استفاده از بهترین آنها در آپدیت خود میتوان جایگاه بهتری در گوگل کسب کرد و کلیک های بیشتری گرفت.

در کل با این روش میخواهیم بدانیم که کاربران بیشتر با چه کلماتی وارد مقاله ما شده اند و بیشتر در جست و جو های خود به دنبال چه مطالبی میگردند و با نمایش مطالب مورد علاقه کاربران به آنها، مقاله خود را ارتقاء میدهیم.

آپدیت مقالات و محصولات در وردپرس و لینک سازی داخلی

آپدیت کردن تنها به متن و تصویر، فیلم و عکس تمام نمیشود و درصورتی که لینک های داخلی مرتبطی در مطلب خود ایجاد کنید خواهید توانست دیگر مطالب خود را در معرض دید کاربران قرار دهید. که اگر بطور حساب شده و درست ایجاد لینک کرده باشید کاربران در مواقع لزوم وارد محتوای دیگر خواهند شد.

ایجاد لینک داخلی به معنی اتصال محتوا های مرتبط از طریق این لینک ها میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
وبتریکس تیم